lunes, 28 de octubre de 2013

Birthday Gifts


 Como ya sabreis el pasado día 23 fue mi cumpleaños. Ya me estoy haciendo mayor, pero sigo con la misma ilusión que siempre. Quería compartir con vosotros mis regalitos. Los que me seguís ya habreis visto mi Wishlish, y tengo que decir que he tenido todo lo que quería!!! Es lo bueno de dar tantas pistas a los que me han querido regalar alguna cosilla. Gracias a TODOS!!
Os dejo con mis regalos de mi cumple. Espero que os gusten!
XX
  
As you may know on day 23 was my birthday. Now I'm getting older, but I still have the same enthusiasm as always. I wanted to share with you my gifts. Those who follow me have seen my Wishlish, and I have to say that I had everything I wanted! It is good to give many clues to whom and have wanted to give me a little something. Thanks to ALL!
I leave you with my gifts for my birthday. Hope you like!
XX


 Sneakers - Kangaroos

 Aviator- Ray Ban

 Rabbit Cap - Oysho

 Umbrella - Pull&Bear

 Black Coat - Bershka

 Dress - Pull&Bear

Happy Monday

No hay comentarios:

Publicar un comentario